ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

вторник, 31 августа 2010 г.

მანდაკინი ისევ ბრუნდება კინოს სამყაროში


ეს უკვე წარსულშია – ამბობს მანდაკინი თავისი კავშირის შესახებ მაფიოზ დავუდ იბრაგიმთან და ამატებს რომ მას უკვე აღიზიანებს თავისი იმიჯის გამოსასწორებლად ყოველდღიურად ასეთი განცხადებების გაკეთება.
ბოლივუდი ყოველთვის აძლევს მსახიობებს მეორე შანსს. მიუხედავად იმისა რომ ვარსკვლავი კინოს სამყაროსაგან ძალიან შორს იჭერდა თავს ოცი წლის მანძილზე გულის სიღრმეში ის ყოველთვის რჩებოდა მსახიობად.
ჟურნალ "Stardust"– თან ინტერვიუში მან აღიარა რომ მისი წარსული შორს უკან დარჩა. ის გეგმავს კინოში დაბრუნებას ამჯერად პროდიუსერისა და რეჟისორის ამპლუაში ფილმით "The Lost Country", მეუღლესთან, კაგიურ რიმპოჩესთან ერთად.
გთავაზობთ ინტერვიუდან ამონარიდებს:
დაუდ იბრაგიმთან დაკავშირებით
–მინდა რომ ხალხმა დაანებოს თავი ჩემი სახელის დაკავშირებას დაუდთან და საერთოდ აღარ მინდა იხსენებდნენ ჩემი ცხოვრების იმ არასასიამოვნო ეპიზოდს. ეს უკვე წარსულია და ძალიან მწყინს რომ ჟურნალისტები აქამდე ცდილობენ გააღვივონ ამის ირგვლივ სკანდალი. მე უკვე ყველაფერი ავხსენი თავის დროზე, მაგრამ დროთა განმავლობაში ეს უკვე მაღიზიანებს.
თავისი ოჯახის შესახებ
–ჩემი ოჯახი დამეხმარა დამევიწყებინა იმის შესახებ რაც ნამდვილად მაწუხებდა იმ მომენტში. მე ძალიან დათრგუნული ვიყავი იმ დროს რადგან ყველაფერი მოხდა ისე სწრაფად რომ დაფიქრებაც ვერ მოვასწარი. შემდეგ მე შევეგუე და შევეჩვიე ამ წნეხის ქვეშ ცხოვრებას.
თავისი მეუღლის, კაგიურ რიმპოჩეს შესახებ
-ჩემი მეუღლე მონახი იყო წლების მანძილზე მანამ, სანამ ჩვენ დავქორწინდებოდით. ის დალაი ლამას მიმდევარია.
ჩვენ დიდი ხანი ვმუშაობდით ფილმზე "The Lost Country", თუმცა ეს არ ნიშნავს დაბრუნებას კინემატოგრაფში. მე ძველებურად დიასახლისი ვარ და ვზრუნავ ბავშვებზე.
კინოში დაბრუნების შესახებ მსახიობის ამპლუაში
–არვიცი, მაგრამ თუ დანამდვილებით გადავწყვეტ ისევ გადავიღო, აუცილებლად გამომივა.
მის სადებიუტო ფილმში "Ram Teri Ganga Maili" იმ ეპიზოდის შესახებ სადაც ის სველი თეთრი სარით გამოჩნდა ეკრანზე
–მე არასოდეს ვინანებ იმ ეპიზოდის შესახებ. მაყურებელმა და თაყვანისმცემლებმა დამიმახსოვრეს სწორედ იმ ეპიზოდის წყალობით. ზოგიერთი მიხსენებს კეთილი სიტყვით, ზოგიერთი დაცინვით, მაგრამ მე კმაყოფილი ვარ იმით რომ გამიმართლა მემუშავა იმ დროის საუკეთესო კინომოღვაწესთან – რაჯ კაპურთან.

5 комментариев:

Megi Benia комментирует...

გვიანი ხომ არ არის დაბრუნება? თავიდან დღემდე, რომ გაეგრძელებინა, როგორც სხვებმა, ეგ სხვა საკითხი იქნებოდა, მაგრამ.......

Анонимный комментирует...

cados ra... xom aqvs ufleba...

Megi Benia комментирует...

cados! me ra....! :D didad arasdros mxiblavda mainc! :) :)

Анонимный комментирует...

tu sworad gavige,mgoni tviton ar apirebs gadagebas, kino biznesshi brundeba. nini

Анонимный комментирует...

xo kinobizneshi brundeba mec egre gavige

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails