ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

вторник, 5 апреля 2011 г.

ჰიუ ჯეკმენი ინდოეთში



მეთორმეტე ყოველწლიურმა კინოფორუმმა «FICCI Frames 2011», რომელიც მუმბაიში ჩატარდა 23–დან 25 მარტის ჩათვლით, ჰოლივუდისა და ბოლივუდის ორ ყველაზე პოპულარულ ვარსკვლავს, ჰიუ ჯეკმენსა და შაჰრუჰ ქჰანს შეხვედრის შესაძლებლობა მისცა, – წერს გაზეთი "The Times of India".42 წლის ჰიუ ჯექმენი ცნობილია ფილმის– "X Men" სერიებიდან. ის ჩამოფრინდა მუმბაიში 24 მარტს მეუღლესთან, მსახიობ დებორა ლი ფერნესთან ერთად. იმავე საღამოს შაჰრუჰმა მიღება მოაწყო მსახიობის პატივსაცემად. ჰოლივუდელმა ვარსკვლავმა ინდოეთში 4 დღე გაატარა.
–მე მადლობელი ვარ "FICCI"–ს იმისათვის რომ ჩვენ აქ ვართ. დიდი სიამოვნებაა მუმბაიში ყოფნა. ჯერ მხოლოდ 24 საათია აქ ვარ, მაგრამ მგონია რომ მთელი კვირა გავიდა. მე და ჩემი მეუღლე დიდი ხანია ვოცნებობდით ინდოეთში ჩამოსვლაზე. ეს დიდებული ქვეყანაა. საოცარი ხალხია. ფერები, მუსიკა, ისტორია, სული – ყველაფერი რაც ინდოეთს უკავშირდება შთაგვაგონებს მე და ჩემს მეუღლეს. მე აუცილებლად დავბრუნდები აქ.აიშვარიამ ჰიუ ჯეკმანს ღმერთ განეშას ქანდაკება უსახსოვრა. რაზეც სწრაფადვე მადლობა გადაუხადა ჯეკმანმა და თქვა, რომ აიშვარიას თვლის ძალიან ლამაზ ქალად და დიდებულ მსახიობად.
–მაგრამ ჩემი მეუღლე ყველაზე ლამაზია, – ასევე აღნიშნა მსახიობმა.
ჰიუ ჯეკმანმა შაჰრუჰთან ერთად მონაწილეობა მიიღო "FICCI Frames 2011" დახურვის ცერემონიალზე. მათ იმსჯელეს ჰოლივუდისა და ბოლივუდის დაახლოების შესახებაც. ერთმანეთის ფილმებზე საუბრისას, შაჰრუჰმა თქვა: –მე ჰიუ ჯეკმანის და მისი ფილმების თაყვანისმცემელი ვარ. სიმართლე გითხრათ კინოკომიქსმა "X MEN", შთამაგონა სამეცნიერო–ფანტასტიკური სუპერგმირის როლი ფილმში "Ra. One". მინდოდა გამეკეთებინა ისეთი ფილმი, რომ დამემახსოვრებინა თავი მსოფლიოსათვის. ეს იყო ჩემი ოცნება. ჩვენ გვაქვს სასიყვარულო ისტორიები, თუმცა ჰოლივუდელმა კინემატოგრაფისტებმა შემომთავაზეს რამდენიმე სურათში გადაღება. მე აუცილებლად დავთანხმდები თუ ჯეკმანიც მთხოვს, – გაიხუმრა შაჰრუჰმა.
ჯეკმანმა აღიარა რომ ისიც დიდი თაყვანისმცემელია შაჰრუჰ ქჰანის და მას მოეწონა მისი ფილმი "My Name is Khan".
შაჰრუჰმა გადაწყვიტა დაესრულებინა ეს დისკუსია და შემდგომ შესთავაზა ჯეკმანს მათთან ერთად ეცადა ცეკვა ბოლივუდურ სტილზე. ჯეკმანმა გაიხადა პიჯაკი და მოემზადა. შაჰრუჰმა შეასრულა მადჰური დიქსიტის სიმღერა "Dhak dhak karne laga" და ჯეკმანიც როგორც მონდომებული მოსწავლე ცდილობდა სიმღერასაც და ცეკვასაც.


Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails