ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

четверг, 22 июля 2010 г.

სონამი: მსურს ისეთი სხეული მქონდეს როგორიც დიპიკა პადუკონის

სონამ კაპურს, რომელიც ყოველთვის აცხადებდა რომ თუ არა მსახიობი, მაშინ აუცილებლად მოდელი გახდებოდა, სურს ისეთივე სხეული ჰქონდეს, როგორიც დიპიკა პადუკონის.
–დიპიკას ძალიან ლამაზი სხეულის ფორმები აქვს და მე ვისურვებდი ისეთივე სხეულს როგორიც მას აქვს – განაცხადა მსახიობმა პრესკონფერენციაზე სადაც ის მსახიობ იმრან ქჰანთან და მათი ერთობლივი ახალი ფილმის "I Hate Love Stories"–ს რეჟისორთან, პუნიტ მალჰოტრასთან ერთად იყო.
სონამმა ასევე უარყო ჭორები მასსა და დიპიკას შორის "ცივი ომი" არსებობის შესახებ. თითქოს მასსა და დიპიკას ყოფილ შეყვარებულს, – რანბირ კაპურს შორის ფილმ "Saawariya" –ს გადაღებებისას რომანი იყო.
– მე არ ვიცნობ დიპიკას ახლოს და ვერ ვხვდები როგორ უნდა გვქონდეს ცუდი ურთიერთობა. რანბირსა და ჩემს შორის კი არაფერი ყოფილა – განმარტა მსახიობმა.
სონამმა ასევე უარყო ბოლოს გავრცელებული ჭორიც, თითქოს მან უარი განაცხადა რეჟისორ რაჰულ დჰოლაკიას ფილმში "Desi Boys", დიპიკასთან ერთად მუშაობაზე. ამ ფილმში ჯონ აბრაჰამი და აქშაი კუმარიც მონაწილეობენ.
–დიპიკას როლი მანამდე შემომთავაზეს მე. მე მსურდა ამ ფილმში თამაში, მაგრამ დაკავებული ვიყავი სხვა ფილმებით: "Mausam" და "thank you".
ახლა როლი დიპიკას მისცეს და მე დარწმუნებული ვარ რომ ის შესანიშნავად გაართმევს თავს სამუშაოს – განაცხადა სონამმა.
აქვე გთავაზობთ სონამისა და იმრან ქჰანის რამდენიმე ფოტოს, რომლებიც მე ძალიან მომწონს

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails