ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

четверг, 31 декабря 2009 г.

უდაი ჩოპრა - კარიერის ახალი სტარტი

მსახიობი უდაი ჩოპრა, რომელიც იმყოფებოდა სამწლიან შემოქმედებით შვებულებაში ფილმ "ბაიკერები"-ს შემდეგ ისევ ბრუნდება კინოინდუსტრიაში ახალი სახით, პროექტ " Pyar Impossible"-ის სცენარის ავტორისა და პროდიუსერის ამპლუაში. პროექტში თავადვე ასრულებს მთავარ როლს პრიანკა ჩოპრასთან ერთად.
თუმცა მსახიობს არ სურს რომ ეს პროექტი ჩაითვალოს როგორც მისი გადახვევა სამსახიობო კარიერიდან.
-მე არ მიმიტოვებია მსახიობობა, უბრალოდ არ შემხვედრია ღირებული სცენარები. ყველა შემოთავაზებული როლი ჰგავდა "ალი"-ს კომიკურ გმირს ფილმებიდან: "ბაიკერები" და "ბაიკერები - 2".
მსახიობი აღიარებს რომ ჰგავს თავის ახალ პერსონაჟს, აბჰაის.
- მე ვხედავ მასში ჩემს თავს, აბჰაის მსგავსი ხასიათები მაქვს. მას უყვარს გოგონა, რომელსაც არ სურს მისცეს მას მეორე შანსი... მე ვგრძნობდი რომ მე ვცხოვრობდი ჩემი ცხოვრებით სცენარის დაწერის დროსაც და ფილმის შექმნის დროსაც - ამბობს მსახიობი.
- სამი წლის განმავლობაში მე ვმუშაობდი "იაშრაჯფილმსის" ინტერნეტ განყოფილებაში. სწორედ მაშინ მირჩია ჩემმა ძმამ დამეწერა რაიმე ისტორია, ხოლო რეჟისორმა (ასევე მსახიობი) ჯუგალ ჰანრაჯმა დამეხმარა განმეხორციელებინა რეალურად ჩემი სცენარი.
პრემიერა ფილმისა "Pyar Impossible", დანიშნულია 2010 წლის 8 იანვარს.

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails