ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

суббота, 9 января 2010 г.

შაჰიდმა და ჯენელიამ მთელი ღამე მანქანის სახურავზე გაატარეს

ფილმის "Chance Pe Dance" -ს შემქმნელებმა მოიფიქრეს ორიგინალური იდეა ფილმის რეკლამისათვის. წამყვანმა მსახიობებმა მთელი ღამე გაატარეს მანქანის სახურავზე ჯდომაში. სპორტულ მაისურებსა და შარვლებში გამოწყობილმა შაჰიდმა და ჯენელიამ ჩაი ერთად მიირთვეს.
მსახიობმა შაჰიდ კაპურმა თქვა რომ მას უსიამოვნო შემთხვევები მოაგონა ყოველივე ამან.
-ჩვენ ყოველთვის გვიწევდა ერთი ბინიდან მეორეში გადასვლა და მიზეზების გამო ბინის დატოვება ერთი დღით ადრე. ღამის გათენება მანქანაში.
- მე ამაყი და ბედნიერი ვარ, რომ ღმერთი ძალიან კეთილი იყო ჩემს მიმართ, რომ მომცა ამდენი რამ. მე მოხარული ვარ რომ შევძელი სირთულეების გადალახვა.

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails