ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

понедельник, 18 января 2010 г.

ერთი გამოსასვლელი დღე მითჰუნ ჩაკრაბორტთან ერთად

ცნობილ მსახიობს მითჰუნ ჩაკრაბორტის ძალიან უყვარს საჭმელების მომზადება. ყოველთვის პოულობს დროს რომ მოამზადოს თავისი საფირმო ბლუდა კვირაობით.
- მე ადრე ვდგები, ჩვეულებრივ დილით 5.30 - 6.00 სთ-ზე. ჩემი დღე იწყება ბაღში გასეირნებით ჩემს მრავალრიცხოვან ოთხფეხა მეგობრებთან ერთად. შემდეგ ჩაის ვსვამ და ვშლი პასეანსს. დილით ვუშვებ ასევე ჩემს ფრინველებს ცისაკენ... ეს დილის რიტუალი დიდ სიხარულს მანიჭებს. ჩვენს ოჯახს ძალიან უყვარს მტრედები და ეგზოტიკური ჩიტები. მე მათ ხელით ვაჭმევ.
მებაღეობა - ეს ჩემი ჰობია, რომელთანაც სერიოზული დამოკიდებულება მაქვს. დილით ვაკვირდები მცენარეებს, შემიძლია ვთქვა როგორ რეაგირებს თითოეული მათგანი კლიმატურ პირობებზე. მაგ: ვარდები რომელიც მე გამომყავს, მუმბაიში არ ყვავის. მე დავრგე 1000-ზე მეტი ხე ჩემი სასტუმრო "Mudumalai" -ს მიმდებარე ტერიტორიაზე. ადრე იქ უნაყოფო მიწა იყო ახლა კი ტყეა.
მე ვმუშაობ კვირა დღესაც კი, ამიტომ დილით რამდენიმე საათი ეთმობა ჩემი სატუმროს ზარებს, რომ მივიღო ინფორმაცია.
ამჟამად მე მიმყავს რეალითი-შოუ: "Dance India Dance", ასე რომ მე თან ვუყურებ მონაწილეთა გამოსვლებს და ვაძლევ მათ რეკომენდაციებს.
მაქვს ყოველდღიური ვარჯიშები სპორტდარბაზში, რომელიც აღვჭურვე ჩემს სახლში. დარჩე ფორმაში, აუცილებელია ამიტომ მე ვვარჯიშობ კვირაობითაც.
მიყვარს საჭმელების მომზადება. ჩემი ექსკლუზიური ბლუდაა: "chicken kosha" ბადრიჯანი იოგურტში და "panga daal". ჩემს ოჯახში აღმერთებენ ჩემს მომზადებულ საჭმელებს. კვირაობით ერთად სადილობა, ეს - ჩვენი ტრადიციაა.
სადილის შემდეგ ვუყურებ ტელევიზორს, უფრო სპორულ არხებს და " Animal Planet"-ს.
საღამოს ჩაი აუცილებელია, მანამ კი ვამოწმებ დაბრუნდნენ თუ არა ჩემი ფრინველები. საღამოობით ვერ ვიტან შეხვედრებს. ამ დროს მე ვატარებ ჩემს მეუღლესთან, შვილებთან და მშობლებთან ერთად.

2 комментария:

Анонимный комментирует...

Dzalian magari kaciiiii,tavidan amis xatrit vukurebdi indur kinoebs. :D diana

natalia комментирует...

მეეც... ბავშვობაში მასზე სერიოზულად შეყვარებული ვიყავი და ვოცნებობდი მასთან შეხვედრაზე... ძალიან მიყვარს.
ერთ ერთი უსაყვარლესი მსახიობია ჩემთვის, რომელიც ჩემს ბავშვობას მახსენებს

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails