ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

четверг, 28 января 2010 г.

პენელოპა კრუსი: ინდური კინოს დიდი თაყვანისმცემელი ვარ!"


პენელოპა კრუსი ძალიან დაინტერესებულია ინდური ფილმებით და ამბობს რომ სურს იმუშაოს შაჰრუჰ ქჰანთან ერთად.
მსახიობი რომელიც ნომინირებული იყო ოსკარზე როგორც საუკეთესო მსახიობი ქალი ფილმისათვის, "volver", პატივისცემას გამოხატავს ინდური კინოსადმი.
- მე ვარ ინდური კინოს დიდი თაყვანისმცემელი და მსურს ვიმუშაო შაჰრუჰ ქჰანთან. მე მიყვარს ინდოეთი. მე მაქვს სცენარი და ჩვენ ვაპირებთ გადავიღოთ ფილმი ინდოეთში - თქვა მსახიობმა.
პენელოპა ითამაშებს მთავარ როლს ჰავიერ მორის ორიგინალური რომანის ეკრანულ გადაწყვეტაში, რომელსაც ინდოეთში გადაიღებენ.


2 комментария:

rumirumi71 комментирует...

ძალიან გამეხარდა პენელოპას ამბავი, ამ ქალზე ისედაც ვაფანატებ და ახლა უფრო მეტად შემიყვარდა, როცა გავიგე, რომ ინდოეთი მასაც მოსწონს :))) ეჭვიც არ მეპარებოდა. ისე თითქმის ყველა ჰოლივუდელი მსახიობი, ვისი თაყვანისმცემელიც ვარ, ინდოეთის მიმართ გულგრილი არ არის :))) და ეს მაგრად მიხარია :)

Unknown комментирует...

გაიხარე სოსო, მეც მიყვარს და მომწონს პენელოპა. და ზუსტად იგივე განცდა მქონდა მეც. ისე მაინტერესებს უკვე ველოდები იმ ფილმს ჯერ რომ არ დაუწყიატ გადაღება :)

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails