ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

понедельник, 11 января 2010 г.

დიდი მიღება ლონდონში შილპა შეტისა და რაჯ კუნდრასათვის

ლონდონში შილპა შეტისა და მისი მეუღლის პატივსაცემად მოეწყო მიღება "The House of Commons"- ში.
შილპა შეტი და რაჯ კუნდრა ორი თვის დაქორწინდნენ და საკმაოდ გრძელი თაფლობის თვე გამოუვიდათ ბაჰამის კუნძულებზე. ამ ბრწყინვალე ვარსკვლავური წყვილისათვის ეს ზეიმი არ მთავრდება და ისევ გრძელდება იახტაზე.
-ჩვენ ვზეიმობთ ჩვენს ქორწილს და ჩვენი თაფლობის თვე კიდევ გრძელდება. მე ვარ ძალიან ბედნიერი, - თქვა აღფრთოვანებულმა შილპამ, და დაამატა:
- არვიცი ადრე რატომ არ გავთხოვდი, ქორწინება გასაოცარი რამაა თუ გვერდით კარგი ადამიანი გყავს. ჩემს გვერდით მყოფი ადამიანი არის "სასწაული". მე ჩემი ქორწინების ყველა წუთი მიყვარს!
ინფორმაცია ამ მიღების შესახებ შილპამ ბევრად ადრე გააკეთა და აღნიშნა რომ ეს მიღება მათთვის მოეწყო.
მსახიობი ამბობს რომ ძალიან მოენატრა მუმბაი და უნდა მალე დაბრუნდეს.

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails