ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

пятница, 19 марта 2010 г.

მითჰუნ ჩაკრაბორტის შესახებ

როგორც ცნობილია მითჰუნ ჩაკრაბორტი რეკორდსმენია პარტნიორი ქალბატონების რიცხვის მიხედვით. ის ერთადერთია ვინც ნებისმიერ მსახიობ ქალთან თანხმდებოდა გადაღებებზე. ამ ქალბატონთა უმრავლესობა როგორც ირკვევა შეყვარებული იყო მითჰუნზე. შევეცადე მომეძია რას ფიქრობდნენ ისინი მითჰუნ ჩაკრაბორტის შესახებ. მე ვფიქრობ საინტერესო იქნება.
პირველ რიგში მისი ახლობელი ქალების აზრი ვნახოთ მის შესახებ.
ლაქშმი ტარა ჩაკრაბორტი (დედა):
-მე დედა ვარ და ის ჩემი ერთადერთი ვაჟია. ამასთან ის ერთადერთი ადამიანია ვინც მიგებს. რათქმაუნდა სრულიად ბუნებრივია რომ მე ის მიყვარს. მას ცხოვრებაში ბევრი შეცდომა მოუვიდა, თუმცა ეს სეცდომები მხოლოდ მას აყენებდა ზიანს. მინდა რომ ის ყოველთვის ბედნიერი იყოს.
ნიტუ პასენა ვარმა (და):
-ბიბჰის დაბადებამდე მითჰუნი ყველაზე პატარა იყო ოჯახში და ჩვენთვის ის საყვარელი სათამაშო იყო. ჩვენ და ჩვენი მეგობრები ძალიან ვანებივრებდით მას. ის რომ ჩვენი ოჯახი ისევ ერთადაა ეს მითჰუნის დამსახურებაა. ის ძალიან ოჯახის მოყვარული ადამიანია.
იოგიტა ბალი (მეუღლე):
-ჩვენ რამდენი წელია ერთადა ვართ. იყო ძალიან ბევრი ტკივილიცა და განცდებიც, როცა ყოველ წუთს მეშინოდა მისი დაკარგვის. თუმცა იყო ძალიან ბევრი დაუვიწყარი მომენტებიც. იყო პერიოდი როცა ჩვენს ქორწინებას მხოლოდ ბავშვები იჭერდნენ. ახლა ყველაფერი ნორმაშია. ამასთან მითჰუნი საუკეთესო მამააა მსოფლიოში და ჩვენ მიუხედავად ყველაფრისა არ დაგვიკარგავს პატივისცემა ერთმანეთის მიმართ. მე ისევ ძალიან მიყვარს ის.
პარტნიორი ქალები
შრიდევი:
-მე მას ბევრი ტკივილი მივაყენე. ჩვენ ან ძალიან ცუდად გვქონდა ყველაფერი ან შესანიშნავად. ოქროს შუალედი არასოდეს იყო. ან ვერ ვთმობდით ერთმანეთს, ან ვჩხუბობდით. ჩემი სურვილი იყო უბრალო: გავყოლოდი ცოლად და გამეჩინა შვილები. ის ყოველთვის იხლიჩებოდა ჩემსა და სვილს შორის. მე მინდოდა განსაზღვრული ურთიერთობა. ის ოცნებობდა ცვენს შვილზე, მაგრამ ქორწინების გარეშე შვილის გაჩენა ეს წარმოუდგენელი იყო ჩემთვის.
რატი აგნიხოტრი:
ღმერთო, რამდენი ხანია არ მინახავს მითჰუნი, მაგრამ მინდა იცოდეს რომ მე ისევ მახსოვს ის დრო როცა ყოველ საღამოს შემომივლიდა ხოლმე და ჩვენ დილამდე ან დისკოტეკებზე ვიყავით ან ბუნებაში კოცონს ვანთებდით. დილით კი სინ დაღლილები, მაგრამ ბედნიერები ვბრუნდებოდით. მინდა იცოდეს რომ ეს საუკეთესო მომენტები იყო ჩემს ცხოვრებაში.
ზინათ ამანი:
-ამჟამად ჩვენ ვმეგობრობთ ოჯახებით, მაგრამ ერთ დროს ჩვენ დაქორრწინებაზე ფიქრიც კი გვქონდა. თუმცა მოგვიანებით გადავწყვიტეთ რომ მეგობრებად დავრჩენილიყავით. მითჰუნი ისეთი ადამიანია მუდმივად შეყვარებული რომ არის, მე კი იმ ქალთა რიცხვს ვეკუთვნი ვინც ღალატს ვერ ეგუება. ამიტომაც ჩვენ მეგობრებად დავრჩით.
ჰემა მალინი:
-მითჰუნი ჩემთვის როგორც პატარა საყვარელი ძმა ისეა. ჩვენ უკვე დიდი ხანია ვიცნობთ და როცა ცუდად ვგრძნობ თავს მე შემიძლია მას მივმართო. ამასთან დჰარმენდრასთანაც მეგობრობს და ბავშვებიც აღმერთებენ მას.
ანიტა რაჯი:
-ჩვენ გავიცანით ერთმანეთი ფილმის "ვინ და როგორ" გადაღებების დროს.
ჩვენ მოგვეწონა ერთმანეთი თუმცა რანჯიტა საშინელ ისტერიკებს უწყობდა მას ყოველგვარი მიზეზის გარეშე. ერთხელ გადაღებებისას სასეირნოდ წავედით ტყეში და დავიკარგეთ. ღამის გათენება მონადირის ქოხში მოგვიწია. დილით უკვე ვერტმფრენით გვეძებდნენ. ამის შემდეგ რანჯიტა სამი დრე არ ელაპარაკებოდა მითჰუნს. ისე იქცეოდა თითქოს რაიმე უფლება ჰქონდა მასზე.
რექჰა:
-ჩვენ გავიცანით ერთმანეთი ფილმის "ორი უცნობი"-ს გადაღებებისას სადაც მითჰუნი თამაშობდა ეპიზოდურ როლს. ერთხელ გადაღებებისაგან თავისუფალ დროს მე ვთხოვე მას დაგვეთვალიერებინა ქალაქი. საღამოს მან გამაცილა სასტუმრომდე და დამეხმარა ნაყიდი ნივთების მიტანაში. გაწვიმდა. როდესაც ის სველ ტანსაცმელში ვნახე თავი დავკარგე. ჩვენ ღამე ერთად გავატარეთ ისე რომ არ გვიფიქრია შედეგებზე.
პარვინ ბაბი:

-ერთხელ ზინათმა თქვა, რომ მითჰუნის გულის დაპყრობა ადვილია, შენარჩუნებაა ძნელი. მოგვიანებით ეს საკუთარ თავზე გამოვცადე. ერთი თვის მანძილზე ვხვდებოდით ერთმანეთს და ერთხელ როდესაც რესტორანში ვსადილობიტ, ის მთელი საღამო თვალს არ აშორებდა მეზობელ მაგიდასთან მჯდომ ლამაზ გოგონას, შემდეგ კი საცეკვაოდ გაიჭვია. იცოდა რომ ეჭვიანობისგან ვგიჟდებოდი, მაგრამ ეს მხოლოდ ართობდა მას. თუმცა საკმარისი იყო ის მხოლოდ ჩემად დამეგულებინა რომ აღარაფერი მახსოვდა. მან იცოდა როგორ "მოვერჯულებინე".
ამრიტა სინგჰი:
-მითჰუნი ყოველთვის მაკვირვებდა თავისი ბავშვური მომხიბვლელობით. ერთი პერიოდი თავს მაჩვენებდა თითქოს არავინ ჰყავდა. ტუმცა ვიცოდი რომ ეს დიდხანს არ გაგრძელდებოდა. სანიც ძალიან ეჭვიანობდა.
პადმინი კოლჰაპური:
-მითჰუნი ყოველთვის მეუბნებოდა რომ მე ძალიან ქალური ვარ და მის გვერდით მე ვგრძნობდი თავს დედოფლად. ძალიან ფაქიზად მექცეოდა და გაუგებარი იყო რა ნახა ჩემში, მას ხომ ამ დროს შრიდევი ჰყავდა.
მანდაკინი:
-ყველამ იცოდა რომ შეყვარებული ვიყავი მასზე და ეს ყოველთვის იყო ხუმრობებისა და ანეკდოტების საგანი. მე მინდოდა მას ისევე შემოეხედა ჩემთვის როგორც ზინათს უყურებდა, მაგრამ მე მისთვის ყოველთვის " პატარა გოგონა ვიყავი". მე მის თვალებში ვეძებდი ვნებას მაგრამ მხოლოდ ღიმილს ვპოულობდი. ეს კი ჭკუაზე მშლიდა. მე მისი მოპოვება მინდოდა ნებისმიერ ფასად... მე მივეცი საშინელი ინტერვიუ რომელსაც ახლა ვნანობ.
მუნ-მუნ სენი:
-ჩვენ ორივენი კალკუტიდან ვართ და ყოველთვის კარგად გვესმოდა ერთმანეთის. მას სჭირდებოდა მეგობარი რომელსაც გაუზიარებდა რა აწუხებდა. მე კი ყოველთვის მეტი მინდოდა მისგან თუმცა მეშინოდა მეთქვა მისთვის ამის შესახებ. ბოლოს ის თითონაც მიხვდა ამას თუმცა ჩვენ მაინც მეგობრებად დავრჩით.
სონუ ვალია:
-მე და მითჰუნი დიდი მეგობრები ვართ. ვიცი რომ მას უამრავი მეგობარი ქალი ყავს. მას ხომ ასე უყვარს ქალთა საზოგადოება.
სანგიტა ბიჯლანი:
-მე ვერასოდეს წარმოვიდგენდი რომ ასე შემიყვარდებოდა ის. მე უკვე ორი წელი იყო რაც სალმანს ვხვდებოდი და დაქორწინებასაც ვაპირებდით, რომ მითჰუნი ქარიშხალივით შემოიჭრა ჩემს ცხოვრებაში. მრცხვენია აღიარება მაგრამ მე მაშინვე დამავიწყდა სალმანი. მითჰუნი არ მაქცევდა ყურადღებას და მე ჩრდილივით დავდიოდი მის კვალდაკვალ. ერთხელ კი ყინულის მოედანზე ჯეკი შროფმა გაგვაცნო ერთმანეთი. ჩვენ ვხვდებოდით ერთმანეთს და ეს მივიდა სალმანის ყურამდე. მან უმსგავსო სცენა მომიწყო გადასაღებ მოედანზე. მითჰუნმა კი შვიდად მოიყვანა ის გონს. ამის შემდეგ მე ვერ წარმომედგინა ჩემი ცხოვრება მითჰუნის გარეშე. მას ჰქონდა ოჯახური პრობლემები და ამიტომ ცოტა დრო ჰქონდა ჩემთვის, მაგრამ მე არასოდეს ვწუწუნებდი.
მადჰური დიქსიტი:
-მითჰუნი განწყობის ადამიანია. თუმცა კარგი მსახიობია. ჩვენ ერთმანეთს ხასიათებით ვერ ვეწყობით მაგრამ ეს ხელს არ უშლის ჩვენს ერთად მუშაობას.
ჯუჰი ჩავლა:
-მითჰუნი ყოველთვის მაცინებს, ყველაზე შეუფერებელ დროსაც კი. ხსირად უხერხულ მდგომარეობაშიც მაყენებს, თუმცა მეუბნება რომ ეს შემთხვევით მოხდა. მახსოვს სერიალს ვიღებდით, სადაც 20 სერიიდან 5 სერიაში ჩვენ ერთად ვიღებდით. არც კი მახსოვს ბოლოს როდის გავატარე დრო ისე მხიარულად.
პუნამ დჰილონი
-მე მახსოვს ყველას როგორ აგდებდა შოკში ფილმი "DUGAM", მაგრამ მე ამ ფილმთჱან დაკავშირებით საუკეთესო მოგონებები დამრჩა. ამ ფილმში მე თითქმის ვშიშვლდებოდი კამერის წინ, მაგრამ ეს ღირდა იმად რომ მითჰუნი მიყურებდა აღფრთოვანებული მზერით. ამისთვის ღირდა ამ ფილმში გადაღება. ეს იყო ეროტიკის ელემენტების შემცველი ფილმი, თუმცა არ იყო უხამსი. ჩვენ საუკეთესო დრო გავატარეთ ერთად.
მინაქში სეშადრი:
-მითჰუნის დამსახურებაა მე რომ კინოში მოვხვდი. რამდენიმე პირველი ფილმი ჩვენ ერთად გადავიღეთ. მითჰუნს აღმასვლის პერიოდი ჰქონდა და ჩვენ გიჟურ რიტმში ვმუშაობდით. მას ყველაფერი შეეძლო და ეს აღმაფრთოვანებდა მე.
სონამი:
-ჩვენ ერთმანეთი ფილმის "სიყვარული მშვენიერია"-ს გადაღების დროს გავიცანით. კრიტიკოსები აკრიტიკებდნენ ამ ფილმს მაგრამ გოგონები უამრავ წერილებს უგზავნიდნენ მითჰუნს. ჩვენ ძალიან მალე მივეჩვიეთ ერთმანეთს. მე ყოველთვის ვახშობდი სურვილს ჩემში, თუმცა ერთ დღესაც ეს ვეღარ შევძელი.
ნილამი:
- მე არ ვიცნობ კარგად მითჰუნს. ისე რა ვიცნობ მის ცოლსაც. მაგრამ შემიძლია ვთქვა რომ ის ძალიან ფაქიზად ექცევა ქალებს, თუმცა ისინი ამას ყოველთვის არ იმსახურებენ. ჩემთვის ძალიან საინტერესო იყო მასთან მუშაობა. ის ძალიან საინტერესო მსახიობია.
დიმპლ კაპადია:
-მითჰუნი ყოველთვის მაოცებდა მე თავისი ენერგიით. ის არ მაძლევდა დაფიქრების საშუალებას და მეც ყოველთვის ვემორჩილებოდი. მას შეუძლია თავისი ნათქვამის გატანა. მითჰუნი ყოველთვის ახალ რაღაცას მოიფიქრებდა... მე დამამახსოვრდა მასთან მუშაობის პერიოდი.
ვარშა უსგაონკარი:
-მითჰუნი მე თავის საყვარელ მოსწავლეს მიწოდებს. როდესაც ჩვენ საბჭოთა კავშირში მივემგზავრებოდით, მე ვხედავდი როგორ ვერ იყოფდნენ მას ირინა და იოგიტა. ეს არც ისე კარგი პერიოდი იყო მის ცხოვრებაში.
პუჯა ბჰატი:
-მე ვიყავი ჩვეულებრივი სათვალიანი გოგონა, მითჰუნმა კი საინტერესო ქალად მაქცია. მან დამანახა საკუთარი ძალა. ფილმ "TADIPAAR"-ის გადაღებისას მან მაგრძნობინა რომ სულერთი არა ვიყავი მისთვის. მთელი წელი ჩვენ ერთად ვიყავით, თუმცა ფილმ "NARAAZ" - ის გადაღებისას სასოწარკვეთა ჭკუაზე მშლიდა რადგან ვგრძნობდი რომ ვკარგავდი მას. მე არ მინდოდა რომ მას დამნაშავედ ეგრძნო თავი, რადგან ჩემს სიყვარულს მომავალი არ ჰქონდა.
მამთა კულკარნი:
-მითჰუნი ერთადერთი კაცია ვინც უკეთ მიცნობს მე ვიდრე მე ვიცნობ საკუთარ თავს. მე შემიძლია მოვუყვე მას ის, რის მოყოლასაც ვერასოდეს გავბედავ სხვებთან.
აიშა ჯულკა:
-ყველა გრძნობდა რა ბედნიერი ვიყავი მის გვერდით. შემეძლო ჩამედინა ნებისმიერი რამ. ეს აუღწერელი გრძნობა იყო.
ანუ აგარვალი:
მითჰუნი მე გავიცანი ერთ-ერთ წვეულებაზე 95 წელს. ჟურნალ "FILMFARE" ატარებდა გამოკითხვას ათწლეულის ყველაზე სექსუალური ქალისა და მამაკაცის გამოსავლენად. პირველი ადგილები მითჰუნ ჩაკრაბორტიმ და შრიდევიმ დაიკავეს. დღეს როდესაც "სექს-სიმბოლოს" იარლიკს ყველას აწებებენ განურჩევლად, მე ვთვლი რომ მითჰუნი ერთადერთი მამაკაცია ამ წოდების ღირსი. საკმარისია მასთან რამდენიმე წუთი გაატარო რომ დარწმუნდე ამაში. გარდა ამისა ის დაუჯერებლად მომხიბვლელია. მასში არის რაღაც რის გამოც ქალები თავს კარგავენ.
სონალი ბენდრე:
-მითჰუნი იყო ჩემი მასწავლებელი კინოინსტიტუტში. მის ჯგუფში იყო შვიდი გოგო და ერთი ბიჭი. გოგონები ჭკუაზე იშლებოდნენ მის გამო. მათ შორის მეც. სწავლის პერიოდში მე ვწერდი მას წერილებს. ის გაგებით მეკიდებოდა მაგრამ არანაირი რეაქცია არ ჰქონდა. ალბათ მის გემოვნებაში არ ვჯდებოდი.

7 комментариев:

nini комментирует...

გამეხარდა ამ სტატიის ნახვა, ამ მსხიობზე ყველაფერი მაინტერესებს. აქედან ჩანს მისი დადებითი მხარე ყველა ქალი მას კარგად იხსენებს. მეორე საიტზე დადებული სტატიაში წერია სადაც მითჰუნი ამბობს რომ არასდროს ატყუებდა ქალებს და ამიტომაც არავინ არ წერს მასზე ცუდს.

Анонимный комментирует...

ეს არის ადამიანი რომელსაც უზომოდ უყვარს შვილები და იცის ოჯახის ფასი. სასიყვარულო ურთიერთობებს რაც შეეხება კინოვარსკვლავისთვის რთულია ამდენ მომხიბვლელ შეყვარებულ ქალს არ მიაქციოს ყურადღება. მითჰუნმაც და ამიტაჰ ბაჩანმაც იმიტომ შეინარჩუნეს ოჯახი,რომ ისინი მათ მეუღლეებს ძალიან უყვარდათ და ალბათ თვითონაც იმსახურებდნენ მათგან ამ სიყვარულს.

Unknown комментирует...

რა ვქნა მე მაინც არ მესმის ამ ადამიანის.... ოჯახი შეინარჩუნა იმიტომ რომ შვილი უყვარდა, რელიგიური მამის ეშინოდა თუ ერიდებოდა და ათასი სხვა მიზეზით...
მე არ მესმის ადამიანს შეიძლება ვისაც დაინახავს და გაიცნობს, ვიისთანაც ურთიერთობა ექნება ყველა შეუყვარდეს?
არ მესმის და რა ვქნა...
როგორც მსახიობის მიმართ დადებითად ვარ განწყობილი მაგრამ როცა ესენი ამოვკრიობე...

nini комментирует...

მე სხვა სტატია მაქვს წაკითხული სადაც უფრო ვრცლად არის მათ შესახებ დაწერილი. როდესაც მათი რომანი დაიწყო მითჰუნი დაელაპარაკა მეუღლეს და გადაწყვეტილი ქონდა დაშორება, მაგრამ ამ დროს შეიტყო იოგიტას ფეხძიმობის შესახებ და მისთვის ძნელი გახდა ფეხძმე მეუღლის მიტოვება. მამა და ოჯახი ერთერთ მიზეზად მოყავს ხსენებულ ინტერვიუში, თუმცა ამას მათ რომანზე არ მოუხდენია არანაირი ზეგავლენა. მითჰუნს მაინც გადაწყვეტილი ქონდა შრიდევთან ყოფნა, მაგრამ იყო პერიოდები მათ ცხოვრებაში როდესაც ის მართლა იხლიჩებოდა შვილსა და საყვარელ ქალს შორის. და ეს არ მოსწონდა შრიდევს. მე ვფიქრობ რომ ამ პერიოდში იოგიტამ უფრო მეტად დაუმტკიცა სიყვარული მითჰუნს და ყველა პატარა დეტალთან ერთად მითჰუნიც მივიდა იმ დასკვნამდე რომ დარჩენილიყო იოგიტასთან და შვილთან. რათქმაუნდა ამით მის გამართლებას არ ვცდილობ, მაგრამ ჩემი აზრით სიყვარული ისეთი რამაა რაზეც სწორად მსჯელობა მარტო ცივი გონებით შეიძლება და გულს ვერ უბრძანებ არ შეიძლება და ეს არ უნდა შევიყვაროო.

nini комментирует...

გრძელი კომენარი გამომივიდა და გადავწყვიტე ორად გამეყო :) რაც შეეხება მრავალ სასიყვარულო თავგადასავლებს ეს ყველა კინოვარსკვლავის თანმდევი მომენტია. ეს შეიძლება გაიკვირვოს იმან ვინც ნაკლებად იცნობს მსახიობების რეალურ ცხოვრებას ნინო შენ ძალიან კარგად ერკვევი ამ სფეროში და ალბათ დამეთანხმები,რომ ის უფრო მიკვირს როესაც ისეთ ვარსკვლავს აღმოვაჩენ რომელსაც არ ქონდა ბევრი რომანი. ეს პერიოდი ბოლივუდის სხვადასხვა ვარსკვლავებზე ვკითხულობდი და თითქმის ყველას მსგავსი ისტორიები აქვთ. ამიტაჰ ბაჩანის შესახებ ვკითხულობდი და ვფიქრობდი რომ იოგიტას და ჯაიას მსგავსი ისტორია აქვთ. ჯაიას ყურამდეც მრავალი ცნობილი ქალის სახელი მიდიოდა ვისაც ამიტაჰთან ქონდა რომანი და ჯაია ამბობდა რომ არ დაანგრევდა ოჯახს იმიტომ რომ იგი ძალიან კარგი მამააო. მასაც ბევრის ატანა მოუწია როდესაც ამიტაჰ ბაჩანის ცხოვრებაში ასევე კინოვარსკვლავი რეკჰა გამოჩნდა და თან მანამდე ის ჯაიას მეგობარი იყო რეკჰა აძლევდა ინტერვიუებს სადაც წერდა, რომ კულისებიდან აკვირდებოდა ჯაიას კინოში თუ როგორი ცრემლიანი თვალებით უყურებდა ის რეკჰას და ამიტაჰის სასიყვარულო სცენებს და ამ შემთხვევაშიც ჯაიამ თავისი სიყვარულით დაარწმუნა ბაჩანი იმაში მასთან დარჩენილიყო. რაც შეეხება მითჰუნს მისი ნათქვამი მე ესე გავიგე,რომ მას ვინც უყვარდა ცოლად მოიყვანა ხოლო ურთიერთობები რომელსაც მომავალი არ ქონდა უნდა დასრულებულიყო და თან იგი აღნიშნავდა რომ არასდროს ატყუებდა ქალებს ცრუ დაპირებებით, რაც თვითონ ქალბეტონების სიტყვებიდანაც ჩანს.

Unknown комментирует...

ნინი მოდი ერთხელაც სევეცდები უფრო ნათლად დავაფიქსირო რისი თქმა მინდოდა და მერე მსგავსი თემები გადავიტანოთ ხოლმე ფორუმებში. ახლა ორივე საიტზე გავაკეთე ფორუმი სპეციალურად ასეთი "საკამათო" თემებისათვის.
მე არ გამომითქვამს მითჰუნის მიმართ პრეტენზია მის ოაჯახთან დამოკიდებულებას რაც შეეხება. მე უბრალოდ გამიკვირდა ის რომ როგორ შეიძლება 100-ზე მეტი პარტნიორი ქალი ჰყავდა კინოში და აქედან 80%-თან ჰქონდა რომანი... თქვენ არ იცით მე რამდენი მსახიობის მოსაზრება არ დავწერე მხოლოდ იმიტომ რომ მე თითონ განცვიფრებული დავრჩი... მერე რა რომ ვარსკვლავია, ვარსკვლავი რა ადამიანი არ არის ჩვეულებრივი გულით? მერე რა რომ ყველას არ ატყუებდა რომ ცოლად მოიყვანდა... იცი რამდენი მსახიობის მოსაზრება აღარ დავწერე ვინც ამბობდა რომ დაქორწინებაზეც ვლაპარაკობდითო?
მე მესმის რომ სიყვარული არასოდეს დაეკითხება ადამიანს, მაგრამ მე ის მიკვირს როგორ შეიძლება ყველას ერთ თვალზე შეხედო??? როგორ შეიძლება ყველას მიმართ გაგიოჩნდეს ეს გრძნობა??? რამდენჯერ??? ან ერთდროულად რამდენის მიმართ???
ან მაშინ როცა შრიდევი უყვარდა იცი რა ამოვაკელი რექჰას ი9ნტერვიუდან? უბრალოდ ვერ დავწერე, მე თითონ მომერიდა...
ნინი, მესმის რომ ამ მსახიობის თაყვანისმცემელი ხარ, მეც მის ფილმებზე გავატარე მოსწავლეობის პერიოდი და სიმპათიითაც ვარ განწყობილი, მე უბრალოდ დავწერე რაც გამიკვირდა...

nini комментирует...

კი ნინო ვიცი რომ ყველა არ წერია აქ, მეც წაკითხული მაქვს და ისიც შევნიშნე რომ აქ რაგაცრაგაცეები ამოკლებულია რეკჰაზეც და ზინათზეც.ამ კომენტარებით არ მიცდია რამის დამტკიცება, მე უბრალოდ ჩემი აზრი დაწერე. ეს ჩემთვის მოულოდნელი არ ყოფილა თავიდანვე ვფიქრობდი რომ ესეც იქნებოდა.

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails