ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

среда, 28 апреля 2010 г.

სუდიპი ამიტაბჰ ბაჩანის შესახებ

სუდიპი: ამიტაბჰ ბაჩანთან ჩემი მუშაობით დედაჩემის ოცნება ასრულდა

მსახიობი სუდიპი, რომელმაც შეასრულა ამიტაბჰ ბაჩანის შვილის როლი ახლახან გამოსულ ფილმში "rann", ამბობს რომ ბოლივუდის მეგავარსკვლავთან თამაშით მან შეასრულა დედამისის ოცნება.
-მე ვფიქრობ ამიტაბჰ ბაჩანთან ერთად მუშაობა ფილმში, ეს მიღწევაა ჩემთვის. ის, რომ მეთამაშა ისეთ ლეგენდარულ მსახიობთან როგორიც ამიტაბჰ ბაჩანია, დედაჩემის ოცნება იყო. მე მიხარია რომ ეს განვახორციელე ამჟამად.
თავისი მუშაობისა და დამოკიდებულების შესახებ BIG B -თან სუდიპმა თქვა, რომ პირველ დღეს ძალიან "ეშინოდა".
მე გამაცნო ამიტაბჰ ბაჩანი რამ გოპალ ვარმამ.
მან მითხრა: პრივეტ სუდიპ!
და მეც ძლივს ვუპასუხე: პრივეტ სერ!
გადაღებების დროს მე ცოტას ველაპარაკებოდი მას რადგან არ მინდოდა მისი გადაღლა, თუმცა ბოლო დღეს ბევრი ვისაუბრეთ.
სუდიპი ჰინდი კინოში მოვიდა რამ გოპალ ვარმას ფილმით: " Phoonk ".
ფილმის წარმატების შემდეგ ის კიდევ მიიწვიეს ორ ჰინდი ფილმში: "Phoonk II" და "Raktha Charithra", სადაც ის ვივეკ ობეროისთან, შატრუგჰან სინჰასთან და ტამილის მსახიობ, სურიასთან ერთად თამაშობს.
" Phoonk "- ზე მუშაობის დამთავრების შემდეგ მე არც ველოდებოდი რაიმე წინადადებებს ჰინდი ფილმიდან. ამავე დროს მე ვიყავი დაკავებული კანადაში, როცა დამირეკა რამ გოპალ ვარმამ და მითხრა რომ აქვს წინადადება ამ ფილმის მეორე ნაწილთან დაკავშირებით. თუმცა სანამ მეორე ნაწილზე დავიწყებდი მუშაობას ჩემთვის სიურპრიზი იყო როცა მითხრა რომ, თუ დაკავებული არა ვარ ჩემთვის აქვს წინადადება ფილმზე "Rann". ის რომ მე უნდა მეთამაშა ამიტაბჰ ბაჩანთან მაღელვებდა. მე არც წამიკითხავს სცენარი, იმიტომ რომ ის იყო მოწონებული ბ-ნ ამიტაბჰის მიერ.
კადრი ფილმიდან

ფილმის რეკლამირებისას

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails