ინდური ცეკვის შესწავლის მსურველებმა დაგვიკავშირდით
ტელეფონის ნომერზე:
2 29 24 58

среда, 28 апреля 2010 г.

პრიანკა ჩოპრა

თხოვნით
დაიბადა 1982 წლის 18 ივლისს.
ჰყავს ერთი ძმა
მოფერებითი სახელი - მიმი
2000 წელს ის გახდა მის ინდოეთი და შემდგომ მის მსოფლიოს ტიტულიც მოიპოვა.
ამის შემდეგ მისი დებიუტი შედგა ტამილი ფილმში "Thamizhan".
ბოლივუდში მისი დებიუტი შედგა ფილმში "The Hero"(2002).
დღეისათვის მიღებული აქვს 11 ჯილდო.
-როცა მის მსოფლიო გავხდი, ვერ ვიჯერებდი რომ ეს ტიტული დავიმსახურე. მე მეძინა კარონასთან ერთად, რადგან მეშინოდა რომ ვინმე მომპარავდა...
რაღაც ერთ წუთში ჩემთვის მთელი სამყარო შეიცვალა. მე გამიმართლა, არვიცი ეს დავიმსახურე თუ არა, მაგრამ ძალიან ბევრს ვმუშაობ და ღმერთი ეხმარება მათ ვინც თავის თავს ეხმარება. როდესაც დედამ და ჩემმა ძმამ გაგზავნეს ჩემი ფოტო კონკურსზე, მე არც ვიცოდი ამის შესახებ. თუ ეს ბედი არ არის, მაშ რა არის? - ამბობს მსახიობი.
-გარეშე თვალი ვერ ხედავს იმ შრომას რაც დევს ფილმებში. მე არ ამიღია შვებულება ბოლო 4 წელია. არ მაშინებს 20 სამუშაო საათი დღეში.
კინოში შემთხვევით მოვხვდი. როდესაც წინადადება მივიღე, ვიფიქრე რომ ესეც მომესინჯა.
მე სრულიად ვემხრობი ქორწინების ინსტიტუტს, მაგრამ ჯერ კიდევ გრძელი გზა მაქვს მანამდე. ჯერჯერობით მე მინდა კონცენტრირებული ვიყო კარიერაზე.
2009 წელს მისი მონაწილეობით გამოვიდა ფილმები: "What's Your Raashee?" და "Kaminay".
2010 წელს გამოდის მისი მონაწილეობით იაშრაჯფილმზის სტუდიაში გადაღებული ფილმი "Pyaar Impossible", სადაც ის უდეი ჩოპრასთან ერთად მონაწილეობს.
ამჟამად მსახიობი დაკავებულია რეჟისორ სიდჰარტ ანანდის ფილმში "Anjaana Anjaani", რომელშიც მას პარტნიორობას რანბირ კაპური და ზაიედ ქჰანი უწევენ.
პირად ცხოვრებაში მისთვის 2009 წელი ალბათ არც ისეთი წარმატებული იყო. მსახიობი დაშორდა შაჰიდ კაპურს, ასევე ცნობილ მსახიობს.

Комментариев нет:

სხვა სტატიები

Related Posts with Thumbnails